Sunday 6 November 2011

Mati dibayangi rasa bersalah

KENANGAN...Lim bersama  Yin Yin.


AMPANG: Seorang nenek nekad membunuh diri dengan terjun dari tingkat tiga sebuah apartmen selepas rasa bersalah apabila pisau yang dibaling ke arah anak lelaki dan menantunya tersasar, sebaliknya tepat ke dahi cucu perempuannya berusia tiga tahun.
Dalam kejadian kira-kira jam 11 pagi kelmarin itu, Lim Sin Meow, 80, sebelum itu bertengkar dengan anak lelakinya yang berusia 40-an di rumah mereka di Jalan Wawasan 3, di sini. 
Namun, campur tangan menantunya yang berusia 40 tahun membuatkan Lim hilang pertimbangan sehingga mengambil sebilah pisau pemotong daging dari dapur lalu membalingnya ke arah anak serta menantunya.

Tanpa disedari Lim, cucunya, Chong Yin Yin, 3, turut berada di situ dan pisau dibalingnya tepat kena bahagian dahi kanak-kanak itu menyebabkan kecederaan parah.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata, kecewa dengan apa terjadi, Lim pergi ke sebuah apartmen terletak 650 meter dari rumahnya dan nekad membunuh diri dengan terjun dari tingkat tiga.

sumber : harian metro Isnin

note tercicir : nie msti dh geram sngt nie smpai maen baling2 pisau

0 orang bdk spray kt dinding aku:

Page Navigation Hack

~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

jom click :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

afca little gurl..

~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
~~Ruang Iklan percuma~~

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP