Wednesday 31 August 2011

6 blog pilihan untuk blog day 31 August 2011




Hari ini nuffnang akan mengadakan hari blog atau Blog Day di mana smua blogger akan mempromosikan 6 blog pilihan mereka.
Kalau korang promosikn blog2 yang baru n newbie lagi elok sbb mgkin ada antara blog2 tu yg mmg btul2 menarik.

Syarat2nya mudah jew..

1) Korang pilih 6 blog baru yg mane berbeza dgn blog korg
2) Bgtaw sbb kenapa korang pilih blig tu
3) publish psl blog2 pilihan korg tu sblum 11.59 mlm nie
4) Isi borg dlu yer ;)


Kat bwah ini ialah 6 blog pilihan aku sempena blog day 31 August 2011 nie

[EDITPhoto0339.jpg]
No 1

Her name Norayu Binti Mohamad Yusof...Live at Ipoh Perak.. Blog of Me about love Teratak Kasih n her self. Aku suke blog nie pasal gaya penulisan dye. RIleks jew n senang dibaca n difahami.

[DSC06057.JPG]

No 2

ini blog member aku. Blog dia nie cter ttg psl diri n kenangan2 dia stat dia lahir(kalau dia ingat lg la smpa skrg). Korang usha2 la blog dia. Pasti korg suke..huhuhu


[akueachik%60s+note.jpg]

No 3

Dia nie slh sorg blogger yg aktif n selalu je komen kt entry post aku. Thanx bnyk2..huhu..
Kdg2 ak rase mcm sume entry post aku dia bca..hahaha(ak cpt skit perasan sbb ak mmpnuyai perasaan).. Korg followla blog dia lau korg nk taw apa yg aku rse.hahaha



No 4

nma pjg pemilik blog all about life ni Farhana.. nma pendek Nana. Aku suke blog dia sebab cantik,simple n terserlah ciri2 kwanitaan kt blog dia tu..hhahaa.Btw,yg penting sekali senang nk baca. Kandungan entry post pun sume bez2..

[192828_247012941999227_100000715684010_825432_5777571_o.jpg]

No 5
ini blog jiran belakang umh aku..hahaa. bru je buat mlm nie. Blog dia nie jgk bnyak psal kisah hdup dia. so,aku harap2 blogger sume bg suport kt newbie yg dh lma newbie nie.hahaha


[dsmoya31410.jpg]

No 6
Leesa's Story

Blog ni mat salleh mane entah yang punya. Tapi aku suka sebab ak cam sedang baca english short story.hahaha.. anyway,memang bez...


0 orang bdk spray kt dinding aku:

Page Navigation Hack

~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

jom click :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

afca little gurl..

~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
~~Ruang Iklan percuma~~

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP