Tuesday 23 August 2011

Peniaga tunjuk kemaluan dipenjara 20 bulan


Harian Metro

KUALA LUMPUR: Seorang peniaga dijatuhi hukuman penjara 20 bulan oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas mengaku bersalah terhadap dua pertuduhan menunjukkan kemaluannya di hadapan seorang gadis dan sekumpulan pelajar sekolah Julai lalu.
Majistret Zaki Asyraf Zubir menjatuhi hukuman itu terhadap Lim Jin Yoong, 32, dan memerintahkan hukuman itu bermula dari tarikh dia ditangkap pada 16 Ogos lalu.
Mengikut pertuduhan pertama, Lim didakwa menunjukkan kemaluannya kepada seorang gadis berusia 15 tahun di hentian bas di hadapan Sekolah Menengah St Mary, Sentul, di sini pada 4 petang 28 Julai lalu.

Bagi pertuduhan kedua, dia didakwa menunjukkan kemaluannya kepada sekumpulan pelajar perempuan dari Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Sentul di hentian bas di hadapan sebuah restoran di Sentul Raya antara 5 dan 6 petang pada 15 Ogos lalu.



Terdahulu dalam rayuannya Lim yang bekerja sendiri memohon agar dikenakan hukuman yang ringan dengan alasan dia tidak mempunyai pendapatan tetap dan terpaksa menanggung ibu bapa yang sudah berusia. - Bernama




note tercicir : nasib baik x kena potong dia pnya $%^$%^. Kalau x,x merasa la nikmat hdup..hahahaha

0 orang bdk spray kt dinding aku:

Page Navigation Hack

~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

jom click :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

afca little gurl..

~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
~~Ruang Iklan percuma~~

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP