Monday 22 August 2011

Didi Alias Vs Azwan ALi

Sebenarnya aku malas nak ambil port pasal ini..Tapi disebabkan blog aku ni ak open utuk smua segemen,aku gagahkan juga untuk tulis entry pasal ni di bulan yang mulia ini..Terlebih dahulu aku nak minta maaf kepada pembaca-pembaca sekalian yang tak berapa suka dengan pendedahan aku ni..
Korang boleh la baca sendiri tweet antara Azwan Ali dan Didie Alias di bawah ni.







note tercicir : sorg Lady GAGA,sorg ag mulut Laser..hahaha.. pdnla tu

1 orang bdk spray kt dinding aku:

Anonymous 22 August 2011 at 06:37  

Gila lah. Ada ke bulan-bulan puasa buat macam ni. Retiss-retiss. -.-

Page Navigation Hack

~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

jom click :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

afca little gurl..

~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
~~Ruang Iklan percuma~~

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP