Sunday, 14 August 2011

Jawapan Teka-teki ~~wajib jawab~~..

Yang nie,jawapan untuk teka-teki ~~wajib jawab~~ tu.. Check2x..hahhah




  • Binatang ape power Karate? ( Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.)

  • Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? ( Kuih salah bikin. )




  • Siape yang menemukan dompet kulit? ( Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye. )




  • Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? ( Pintu yang ade tulis 'TARIK' )




  • Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya? ( Pembohong... )




  • Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'? ( Usus )




  • Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala? ( Kutu rambut )




  • Nenek sape jalannya meloncat-loncat? ( Neneknye si katak )


  • Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila? ( Sbb lelaki ni kan 'buaya' )




  • Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik? (Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan' / Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan' )




  • Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson? ( Dua-dua tak kenal korang...hehe )




  • Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas? ( Tukang gali kubur )




  • Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya? ( Tahi hidung )




  • Ape persamaan kain jemuran ngan telefon? ( Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat... )




  • Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang? ( Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile aper!! )

  • 2 orang bdk spray kt dinding aku:

    Akue Achik 14 August 2011 at 16:23  

    nak jwb..tp da ada kna sdiakn la plak..huhu

    Ayie 14 August 2011 at 16:42  

    hahha...sya buat jwapan tu smlm.. soalan tu x sempat sbb ngntuk sngat..hahahaha

    Page Navigation Hack

    ~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

    jom click :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    afca little gurl..

    ~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
    ~~Ruang Iklan percuma~~

      © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP