Saturday, 13 August 2011

Rupa Tanpa Wajah (berlubang sedalam 10 cm)





Tumini iaitu seorang wanita yang tinggal di Desa Nglanduk di Indonesia menghidap penyakit aneh apabila lubang 10 sentimeter terbentuk di bahagian tengah kepala.Suaminya Marto menyatakan kedua-dua mata isterinya hidung dan bibir hilang dan yang hanya tinggal dagu serta keningnya.



Isterinya juga tidak dapat bercakap kerana tidak mempunyai bibir kerana lubang itu selebar 10 hingga 15 cm.Penyakit itu mula dikesan ketika dia berumur 20 tahun.Penyakit itu bermula dengan bintiljerawatdi hidung sebelum membesar dan gatal.Doktor menyatakan penyakit itu ialah kanser tetapi dia tidak mempunyai wang untuk merawatnya.

Dia kini cuma mengurungkan diri dan merungut kerana tidak dapat menahan sakit.



note tercicir: mcm mane beliau makan?..

4 orang bdk spray kt dinding aku:

udax honaq 13 August 2011 at 02:09  

huhu...takowt tengok...nak buat cmner..takdir maha kuasa...~~

~mcZura~ 13 August 2011 at 02:24  

hahhahaha...:)

iejjah 13 August 2011 at 02:56  

tkut lak tgk..tp kesian...mesti ssh nk hdpi pndngn msyrkt...moga die tbh :}

ZouL 13 August 2011 at 04:10  

errkk..ade ke? ke potoshop je nii?? tak kan leh hidup lg kalau dah mcm tu rupanyaaaa

Page Navigation Hack

~~boleh komen melalui facebook juga :)~~

jom click :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

afca little gurl..

~~Ruang iklan percuma untuk diiklankan~~
~~Ruang Iklan percuma~~

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP